Solen tittade fram idag

Började inte att jobba förrän 3 idag, så jag passade på att lägga mig i solen idag.
Solade i 1 ½ timme och jag blev röd, märkte jag när jag kom hem efter jobbet.
Nu bränns det och förhoppningsvis blir det en brunfärg där sen istället.
 
Rösten var helt borta i morse, men framåt eftermiddagen och kvällen kom den tillbaka lite iallafall,
så det hördes vad jag sa, kanske va solen som kurerade rösten?
Börjar 3 imorgon med så förhoppningsvis kommer solen fram igen så jag hinner ut, men den här gången får jag nog sola baksidan istället..

Jag har blivit med iPhone också, den ska förhoppningsvis fungera lite bättre än vad den andra gjorde..
 
Just det, här Pajsens nya kompis, Grana.
 

Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0