Tiden bara går

Dagarna rullar på och helt plötsligt va Januari snart slut.
Och jag fyller år.. 19 hela år.
2013.
Det är i år det händer mycket.
Det är i år som jag avslutar 13års skoltid, varav 3 av dem vart på gymnasiet i Karlstad.
Det betyder alltså att det snart är hela 3 år sen jag lämnade Kvistberget och min gamla goa klass för andra utmaningar.
3 år. 3 år som känns som igår.
Jag kommer att lämna något som funnits hos mig i 13 år om bara några månader.
Men det kommer även vara de roligaste månaderna fram tills dess.
Magaluf. Balen. Studenfesterna. Och slutligen, Studenten.
Har jag aldrig haft roligt förut så ska jag ha det då!
 
Men det är just det, dagarna försvinner så fort så man inte hinner med något känns det som.
Jobb. Häst. Vänner. Fester. Skolan. Och en massa mer fyller ut dagarna så de går till ända.
 
Men det är heller inte bara problemfritt.
Det finns saker som stör ibland, saker som gör det svårare.. eller lättare.
Saker som man inte vill göra.. men ändå vill man.
 
Det är alla dessa tankar, tankar om allt.
Precis allt.
 
Men, jaha?
Vad blir det av det här?
Tja.. den som lever får se!
So long my friends.
 

Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0