Some Q.

 

Jag kommer från: Brattmon, the place to be!
Jag heter: Hanna Andreasson
När fyller du år? Sista Januari 
Tycker du om någon just nu? Självklart gör jag det 
Om sex månader: Har jag tagit Studenten och befinner mig kanske på Island. Eller på jobb.

Jag samlar på: Ingenting
Gröna eller röda äppeln: Röda är bättre
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beror litte på det.
Gillar du golf? Nej dä
Vilken tid gick du upp idag?  Tio
Har du sovit i din egna säng inatt? Jaopp
Har du sovit ensam inatt? Nej hunden också 
Har du strumpor på dig nu? Självfallet
Hur svarar du i telefon? Hej dä ä Hanna
Vad ska du göra i kväll? Sova bort förkylningen
Vad ska du göra imorgon? Ska till min fina häst
Var vill du bo när du blir stor? På en lagom stor gård med stall.
Är det okej att gråta? Jo dä
När grät du senast? Va nog i Fredags, av skratt dock.
Vilken årstid tycker du bäst om? Vinter när det är riktig vinter, annars sommaren ofc.
Laddar du ner musik från internet? Spotify är en bra grej.

Skulle du göra om du vann en miljon? Resa och antagligen spara. 
Bär du glasögon? Solglasögon så 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej det behövs väll inte

Har du piercing? Öronen
Har du tatuering? Nope
Vill du gifta dig? Kanske nångång.
Vill du ha barn? Ja, men inte nu tack.
Solar du ofta? På sommaren, om jag har tålamod.
Är du bra på att laga mat? Ja, normal mat iallafall.
Gillar du att dansa? Jorå, dans dans dans upp på bordee!
Hur vig är du? Tillräckligt
Vilken är din favoritglass? eeh.. twister ä go!
Tror du på ett liv efter döden? Tveksamt, men man kan ju hoppas
Bor dina föräldrar tillsammans? Jo dä
Är du morgon eller kvällsmänniska: Kvälls.
Vilken ögonfärg har du ? Blå
Vilka hårfärger har du haft? Haft? UltraBlond, Blond, Röd, LjusBrun, MörkBrun
Har du någon gång gråtit dig till sömn? Det har hänt
Är du beroende av något? Musik, vänner, djuren
Senaste låt du hörde? Ken Ring - Själen av en vän. (Ny favvo man)
Brukar du bädda sängen? I Karlstad, ja. Hemma, nej.
Har du kysst någon den sista veckan? Hunden, hästen?
Vem kramade du senast? Hunden. Annars Petra
Var du glad igår? Det kunde ha varit en bättre dag.
Sminkar du dig? Jora, så att dä
Känner du dig värdelös? En i mängden.


Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0