Helgen som var

Helgen som var i Höljes var galen.
Vi hann med en hel del och jag träffade personer som jag aldrig i min vildaste fantasi trodde jag skulle träffa och prata med.
Vi skrek och sjöng till TopCats
Dansade till LasseStefanz
Festade med min gamla körskolelärare
Träffade på Emil Kåberg
Jag snubblade över några stenar så jag slog i knäet som svälde upp som en ballong (det är fortfarande svullet och det kommer det nog va en vecka eller 2, 3 framöver.
Rösten försvann och den har inte kommit tillbaka än, den är värre än igår
Ett besök på MedicalCenter hann vi med
Hade tävling om hur många poliser som var där, som jag vann, ofc
Träffade ännu fler goa personer
Simons buss var galen
Vi dansade och körde "huset"
Och hela söndagen var jag sängliggandes pågrund av att jag inte kunde gå med mitt knä.
Petra var galen, Felicia var galen, Martina var galen, Maja var ännu mer galen. Eller, Maja va nog inte galen på det viset, haha, kan inte sluta flina när jag tänker på Maja i helgen. Ena stunden var hon med oss, andra stunden hade vi ingen aning, och sen va hon helt plötsligt tillbaka igen. Hjälp.
 
Helgen var otroligt rolig iallafall och jag säger bara Gotland, passa dig för snart kommer vi!

Kommentarer
Skrivet av: ffffff

Halta lotta!

2012-07-03 / 16:19:39 /

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0