Uttråkad

Varit hemma hela dagen pågrund av min finafina förkylning som har fått för sig att den behövs nu.

Annars då i helgen,

Jobbade, skönt att tjäna lite extra cash.
Körde massor med bil.
Var ute med min fina häst.
Åt kakor hos farmor.
Körde lite skoter.
Och insåg att jag kommit in i en 18års depression.
Och insåg nu igen att ordet depression alltid är lika svårt att stava till, vet inte ens om det är rätt nu.

Vad händer framöver då?

Köra massor med bil.
Förhoppningsvis jobba mer.
Va ute med min fina häst.
Äta kakor hos farmor.
Köra lite mer skoter.
Och komma ur min 18års depression.

Jag ska även hitta mig en finfin bil som jag ska ha i min ägo.

Då vet ni, å alla ni som klagar på att jag aldrig upptaderar, here you got!


Såhär trevligt hade vi förra helgen hos mig.
En riktigt rolig kväll, som jag tror de flesta tyckte? eller?
Kvällen kommer man minnas länge iallafall...


Kommentarer
Skrivet av: fråhia

uppdatering! <3

2012-02-16 / 09:41:00 /

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0