tillbaka i Karlstad = sjuk

Det har gått 6 veckor sen jag började skolan tillbaka. Och vad betyder det för mig?
Jo, att jag flyttade tillbaka till Karlstad på veckorna och det betyder att det är dags för mig att bli sjuk igen.
Alltid samma visa, efter ett längre uppehåll från Karlstad så blir jag sjuk när jag kommer tillbaka.
Men nu är det en blandning av för lite sömn och för mycket bakterier som cirkulerar runt.

Min dag idag har alltså bestått av att jag legat kvar hemma i sängen och gjort skolarbete här.
Funkar väll det med förstås. Men jag känner mig redan bättre! Tack o lov.
För till veckan är det dags för älgjakt, och har jag tid att vara sjuk då? åå närru.

Nu ska jag äta lite mat och så får jag se vad det blir sen, det är ju faktiskt kanelbullens dag också!
Sen ikväll är det första avsnittet av DH, glöm inte det!

See yaaa.


Den här ligger jag och myser i just nu. Ena stunden är det kokhett,
andra stunden iskallt...

Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0