It's a sunny day

Älskar vädret. Det känns som om det skulle vara sommar nu.
15 grader ute, och klockan är halv 11, inte fel!!

Lämnade in min fina fina kamera på lagning idag och får inte tillbaka den förrän om 3-4 veckor.
Känns ju lite si så där.. Hur ska jag klara mig utan min lilla vän?
Tröstar mig med att den är lagad när jag får tillbaka den!

Fick även reda på att jag måste tillbaka till Karlstad den 10 juni.
Jag går ur skolan den 8. Känns kul!! eller?

Nu blire natta.
Petra ligger i rummet brevid och snarkar redan.
Närå. Hon snarkar inte, hon har nog inte ens somnat än..


Tog kort på fölstona i helgen, men det slank även ner ett och annat kort på fina Skansjäntan.


Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0