Mina ben värker

Vad gör jag vaken?
Ska sova om 2 minuter, men skulle bara skriva att jag gjort min första dag på CCC idag.
Gick jätte bra, och de jag arbetade med var jätte trevliga!
Känns bra.

Imorn är det Fredag igen, och då ska jag äntligen hem igen.

För övrigt så har jag blivit välidgt förkyld.
Var till och med hemma från skolan på Tisdag, sen blev det bättre.
Men igår kväll vart det sämre igen och idag har det varit helt kaos i min lilla hals.
Det lät lite som en kråka när jag prata..
Lite äckligt var det när jag skulle säga hej då till Petra imorse och det inte kom fram nått ljud.
Jag försökte och försökte, men det gick inte.. Så jag gav upp.

Imorn är det 1 April, jag kommer bli såå lurad..

Nej. gonatt!


Btw. det var min outfit en dag, så nu vet ni.
Tror det var andra gången eller nått som jag använde mina fina röda converse ♥


Kommentarer
Skrivet av: Julia

Vilken fin headerbild du har!

2011-04-10 / 16:57:04 /
Blogg/Hemsida: http://jeldh.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0