It's on fire

Hade precis besök av 2 brandbilar, 1 ambulans och 1 polisbil här utanför.
Jag blev så förvånad och lite smått skärrad så jag tänkte inte ens på att ta kort på det hela.
Jo, jag vet. Kanske inte det man tänker på i första hand.
En av brandbilarna hade en sån där stege på bilen..
Så om det brunnit mycket hade jag kanske fått åkt sån ner till marken?!
ooh...

Det roliga var att jag inte fattade någonting, trodde det var dom ovanför mig som typ borrade eller nått sånt och samtidigt så pep det jätte högt. Funderade faktiskt ett tag på att gå upp och fråga vad dom gjorde.
Men så såg jag att det blinkade blått taket på min balkong och i fönstren på lägenheterna på andra sidan.

Så.. tydligen var det inte dom oskyldiga grannarna.
Och när jag väl började röra på mig kände jag röklukten.
Den sitter i än, så det luktar inte gott!

Det stod en sån där.. fångad av en stormvind fläkt med utgången, som skulle få bort röken tror jag..
Tänktänk vad som händer i den stora staden!
Och hos mig!

http://nwt.se/karlstad/article867085.ece 

Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0