I feel fine!

Livet traskar på. and i like it!
Jag mår förvånansvärt bra! eller, förvånansvärt? jag klagar inte, jag brukar inte må dåligt.
En negativ sak, som jag kommer på precis nu, är att behöva pendla till karlstad. Och att bara vara hemma 2 dagar, på helgerna..

Japp, jag är så hemkär som en människa kan bli.
Jag trivs.
Jag har mina hästar, hundar, familjen och underbara vänner. (& skojtern!)

Det är nästan så att man väntar på att något ska hända.
Men man tar dagen som den kommer.
Och är det någon som gör det, så är det jag.
Eller vad säger du Martina? vildkatta?

Dock är det en speciell vän jag saknar.
En vän som, är en underbar människa som oftast tänker lite för mycket på hur andra mår än på sig själv.
Hon som alltid har ett bra svar på saker och som "kan få för sig" att skicka ett sms bara så där helt hux flux för att säga hur bra en själv är. Som får en att må bra. Jag saknar dig Mikalela!

Alla mina fina vänner förtjänar ett helt inlägg om dem själva, men hur långa skulle inte dom bli?
Ni vet vilka ni är och tack för att ni får mig att må så bra ♥


Här är några utav er :*

Kommentarer
Skrivet av: mmikaela

Åh, men sweetie. :'D Vad glad jag blir! Jag saknar dig med. :/ <3

2011-03-03 / 21:29:46 /
Blogg/Hemsida: http://mmikaela.webblogg.se/
Skrivet av: WILDCATS!

ahru bruden, Vildkatta är inge å skämta om! o du ska veta hur mycke ja tkr om dig!! :D :*

2011-03-06 / 04:29:40 /
Skrivet av: Mikaela

Åh, kom och tänka på detta förut. Jag blev så glad av detta så du vet inte! :)

2013-11-23 / 23:10:45 /
Blogg/Hemsida: http://mikaelathorvall.com

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0