Sega dagar

Jag kan inte förstå dem som inte ska jobba i sommar,
vad ska alla göra på dagarna?
Jag har nu haft sommarlov i en vecka och jag vill redan börja jobba.
Finns ingenting att göra, man bara väntar på att dagarna ska gå..
Men förhoppningsvis blir det väll bättre när det har gått ett tag och alla friends kommer hem igen.

Jag har ändå en del att göra..
Som att städa mitt rum och få in alla kläder i byrån.
Inte lätt det där när man har för mycket kläder och byrån går sönder.
Ska till hästarna också, som kommit hem för betessäsongen.
Och till helgen är det äntligen hovkurs som kommer bli hur roligt som helst!
Helgen efter det är det midsommar och parken.
Och helgen efter det så är det rallycross.
och då börjar jag även att jobba.

Okejrå, nu får jag väll ta tag i städningen... eller?


För några veckor sen..

Kommentarer
Skrivet av: idisen

lite rastlös blir man, men jag står da ut ;) gött å bar va ledig å gå runt å vänta på höljes eller nö =)

2011-06-16 / 01:11:43 /
Blogg/Hemsida: http://idaessk.blogg.se/
Skrivet av: idisen

sv: ja vet inte.. marie har inte hört av sig :s hon fråga om jag kunde jobba hööljes helgen, men jag sa att jag bara kan jobba på torsdagen å då svara hon inge mer. och ho har int hört av sig så jag har absolut ingen aning :p

2011-06-16 / 23:07:54 /
Blogg/Hemsida: http://idaessk.blogg.se/
Skrivet av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 / 00:26:23 /
Blogg/Hemsida: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0