Lön

Efter att ha jobbat 14 timmar i December på Naturpralinen, har det resulterat i lön.
Och man tackar å bockar!
Inte fel alls.
Fick även årsredovisningen, hur mycket jag tjänat totalt iår.
Undrar bara vart allt tagit vägen..? Banken, förhoppningsvis..!

Eftersom jag fyller år på Måndag, så har släkten vart här och firat mig idag,
det resulterade i ännu mer pengar!
och lite annat. Bland annat massage i 55 minuter på Långberget och ett gymkort!

Imorn ska jag upp och åka skoter till Höljes, på skoterträff,
därför ska här nu sovas..


just ja... jag upptaderade min telefon igår..
så numren som jag sparat efter jag köpte telefonen,
har försvunnit.. hur kul?
dessutom vet jag inte om den upptaderats till det bättre.
lite mer wannabe iPhone.


Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0