Härlig dag

Efter en ganska lång och härlig dag ligger jag nu i sängen och inväntar morgondagen. eller?

Pajazz var busigare än busigast idag och körde bocksprång och studsa hit och dit.
Väl förståligt då han inte fått sprungit på flera veckor. Red & tolkade han.
Efter det blev det en härlig skrittur med Felicia på Örjan och Kvisten.

Nu ligger jag i sängen efter att ha åkt buss i 3 timmar till Karlstad.
Inväntar morrondagen då en siffra ändras på min ålder.
Kommer några kompisar och firar mig.
För första gången i mitt liv ska inte min stora dag firas hemma, och med mamma & pappa.
Hur känns det?
Ja, det är frågan. Det vet jag imorn.
Men det blir vad man gör det till!

Ikväll är en sån kväll jag skulle kunna skriva ett väldigt seriöst blogginlägg känner jag.
Men jag ska sova, så det struntar jag i!


Just det!
Åkte skoter hela dagen i lördags, dock inte den gången på bilden..

Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0