Pluggar

Sitter i Petras lägenhet. Själv.
Japp, sitter och skriver svenskan här, eftersom hon har word på datorn.
Som jag inte har.

Men allt ditt är mitt, & tvärtom. eller vad brukar man säga? haha
Känner mig som hemma.

Hon kommer antagligen snart hem, så jag ska försöka bli klar med svenskan så jag kan hjälpa henne laga mat.
Och ikväll åker vi till ViiKK för hon fyller hela 17 år idag!

4 dagar kvar i skolan, 3 kurser som avslutas på dom 4 dagarna.
Just ja! Tänkte bara tillägga att efter sportlovet så kommer jag att börja 12.50 på torsdagarna.
Behöver ju inte ens ställa klockan!





Börjar att förbereda mig för polis! .... eller.....???

Kul cam Petra!!!!


Kommentarer
Skrivet av: Patricia

Hej Hanna,

Undrar om du har bilder på Killarnas Mammor (ekkur,Svaldifari och Halastjarni, även om du har på Pappan, har ju inget alls på dem.

Mvh

Patricia

2011-02-21 / 20:17:53 /
Skrivet av: Hanna

Hej Patricia!

Jag kan inte skicka några bilder utan Malins tillstånd.

Ser gärna att du kontaktar henne isåfall!

Hälsningar

Hanna

2011-02-21 / 21:43:43 /
Blogg/Hemsida: http://snabbahovar.blogg.se/
Skrivet av: Patricia

Hon svarar inte på mail?!? är det fel mail från hemsidan?

Mvh

Patricia

2011-02-22 / 08:00:07 /
Skrivet av: Hanna

Jag ser att du skrivit i gästboken på hemsidan.

Vet inte riktigt vilken mejl hon använder nu, men numret hon har är 0047 94 84 09 44 .

Hälsningar Hanna

2011-02-22 / 11:00:09 /
Blogg/Hemsida: http://snabbahovar.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0