Premiärtur på mopeden

Tog ut mopeden i Fredags, och har åkt hela helgen nu.
Gött äre!
Alla som känner vet vad jag tycker om min moped.. ♥

Annars rullar dagarna på, och det är inte länge kvar tills det är påsklov.
Ett välförtjänligt lov enligt min mening.

Hästarna är inne i sin värsta fällperiod och tappar så mycket hår så man skulle kunne göra några peruker..

Orkar inte skriva något mer, ska se på OC hade jag tänkt..
Hej svejs.


Va hos bästa en sväng i fredags, så slänger in en gammal bild♥


Kommentarer
Skrivet av: Julia

Tack så mycket! Du hittar mer om mig och vad jag gör på startsidan, mer om hur jag bor har jag precis gjort ett inlägg om då jag fått fler frågor om det :)

2011-04-12 / 16:46:10 /
Blogg/Hemsida: http://juliaeldh.se

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0