Birthday girl

Nu ska jag gå med vatten till hästarna,
sen ska jag duscha för att sen åka ner till Sanna, som fyller år på tisdag.
Efter det blir det nog en sväng till Felicia.

Gick upp tidigt idag och åkte till skogen med pappa och släppte Anja.
Så var hemma redan runt 11, så då åkte jag till hästarna och tog mej en go' ridtur.
Sen har jag också vart till farmor och farfar.
Och tvättat mopeden!

Tänk va mycket man hinner när man går upp tidigt.

Nej, just det, hästarna väntar :*


gammal bild på mej och bästa vän ♥

Kommentarer
Skrivet av: iie

svar: supergilla att vi tycker likadant om en person ;) hahahah :D

2010-09-06 / 16:36:34 /
Blogg/Hemsida: http://idaessk.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0