Ensam på bussen

Var väldigt nära på att göra ett inlägg på bussen förut.
Jag var själv, nästan hela vägen,
tänk, en hel buss för bara mej!
Först i munkfors kom det på några stycken..

Höll på och brände sönder fötterna också,
för åhå va busschaffisen eldade.

Nu ska jag ta och sova snart, fast ska inte upp förrän 09.20 för och va exakt.

Btw. Jag var och hälsade på, på kvb idag.
Vilka flashbacks man fick hörru!
Jag saknar det faktiskt.

Åkte och hälsade på, på chokladfabriken sen,
det var också flashbacks.
Men dit kommer jag och jobbar till julen och nästa sommar.

Jag har också hunnit vart ute och släppt Anja idag,
inte för att hon hitta nån älg och inte såg jag nån heller.

Sen blev det hijala och ut med Felicia på en ridtur med mina guldklimpar!

Tänk, va mycket jag hunnit idag!

underbara klass, flashbacks again. ♥

Kommentarer
Skrivet av: ida

jag saknar klassen, stunderna & stämmningen :o

men lärarna är inte så saknade ;)

2010-10-05 / 08:49:40 /
Blogg/Hemsida: http://idaessk.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0