3 dagar kvar i skolan

Sen är det lov!
Har (och är fortfarande) vart sjuk så inte gått till skolan i måndags eller idag.
Va till läkaren igår och han konstatera att jag hade öroninflammation..
Och en väldigt kraftig förkylning.

Dock så idiotförklarade jag mig när han säger,
"Så ska jag höra på dina lungor också"
Och då klämmer jag till med,
"Måste jag ta av mej jackan?"

Nej Hanna, nej då det behöver du inte när han ska höra hur du andas,
för det hör man ju igenom 3 lager med kläder..

Dessutom har jag fått mej nån ögonsalva för att förhindra en eventuell ögoninflamation.
(eller, det vet ja inte men skulle inte förvånga mej om jag får en.)
Såå... pencelin i 5 dagar, 2 tabletter varje gång och så 3 gånger om dagen.
Och tabletterna är inte små heller...


Där har jag spenderat den mesta tiden dom här 2 dagarna, inte med att sova, men vila!

Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0