Vad vill du ha från mej?

Whataya want from me?

Konstigt det kan bli när man översätter engelska låttexter till svenska,
just precis det håller vi på med på engelskan just nu.
Vi fick välja en valfri låt som vi tyckte om.
Jag valde Hero of war, första tanken, nu när jag tänk lite mer, skulle jag valt fix you.
But thats life.

Kom hem 2 timmar tidigare idag eftersom jag nu mer kommer åka den tidigare bussen hem.Gött.

Annars i veckan då? Jo, full rulle.
Hockey x2, Färjestad travbana, pajs ♥, Firat Erika och Bergvik, och sen var hela veckan förbi!


Mysbild på mej och Örjan ♥

Kommentarer
Skrivet av: ida eskilsson

Blir så avundsjuk när ni brudar bara kan gå (åka) över/bort t varann när ni vill!

Tänk stackars mig som får sitta i torsby helt själv :( </3

2010-11-27 / 23:14:27 /
Blogg/Hemsida: http://idaessk.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0