Talk about my school

Imorn är en fullspäckad dag.

Ska va på skolan kl 12 för att prata om min nuvarande skola,
sen ska jag klippa mej och på kvällen ska jag skriva jägarexamensprovet.
Som jag ska klara.

Ont i halsen har jag också, riktigt kul det där när förkylningen aldrig går över.

Jag och Petra red pojkarna (Pajsen och Örjan) idag,
och det va en sköön tur, slängde på pajs sidepull istället för bett och man kan bara undra varför jag inte gjort det förut. En häst som redan är en dröm att rida med skänklar och diverse blev en ännu större dröm att rida. (Kan man säga så?)
I veckan (om det går) slänger jag på han en westernsadel så blir allt underbart.
Dessutom om vi ska till travbana på Onsdag blir det ännu bättre.

Imorn ska jag beställa hem en bok tror jag, sen om ett tag ska ni få se vad den handlar/handlat om.
Förhoppningsvis kommer det märkar på mej, om jag har tur.
För det här, det vill jag verkligen!

Gonatt på er!


btw. Kan man sakna en liten underbar ponny och en underbar människa så himla mycket som jag gör just nu?
No, didn't think so..

Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0