Tråk i bött.

1. Hur många är det i din klass? 16 st
2. Känner du några som röker? Yes
3. Hur många är ni i eran familj? 4 st
4. Känner du någon som knarkar? Tror jag inte

OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän?
jorå
2. Hur många vänner har du? många
3. Vilket kön är oftast snällast? båda
4. Hur ser dina bästa vänner ut?  Finaste i hela världne
5. Vem är din bästa vän utav det motsatta könet? en väldigt bra vän är Emil.

MUSIK
1. Vad är musik?
Nått som är bra.
2. Vad lyssnar du på? Olika, just nu jason derulo.
3. Vad är dålig musik? När dom bara skriker.
4. Har du något favoritband? Många det.

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös?
Sometimes
2. Har du någon gång försökt begå självmord? Nej
3. Känner du någon som begått självmord? Mjo
4. Känner du någon som tänkt begå självmord...! Ja. 
5. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? 
Har hänt.
6. Har du någon gång prövat alkohol? Kan hända.
7. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? Jorå
8. Är det någon som har sålt alkohol till dig? Nej, har inte vart intresserad av de heller.

OM KÄRLEK
1. Är du kär?
Nej
2. Vad tycker du om kärlek? Tkr ingenting just nu, ;>
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? Mayb
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? Vette fan.
5. Är du homosexuell? nej
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? om de känns rätt så.
8. Tror du på kärleken? jorå.


Kommentarer
Skrivet av: Patricia

Hej Hanna, det är jag som köpte fölen, hittade dig på malins hemsida, jag har försökt att hitta mammornas "riktiga namn" för att registrera dem, hittar ju pappan på hemsidan men ej mammornas namn och om du även vet när exakt fölen är födda?!? vore jättegulligt om du hade lust att ge mig dessa uppgifter, jag får inte kontakt med Malin.

Mvh

Patricia

2010-03-03 / 11:27:34 /

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0