Kidnappad

Kvällen igår va bra!
Vi åt mat och så öppna jag mina paket ja fick!
Fick en hel låda med sura winegums! Och Skullcandy hörlurar! Happyface.
Jag har världens bästa vänner! :*
Hörlurar "Smokin' Bud W/Mic" - Purple/Yellow

Sen märker jag att dom håller på och går å viskar till varann hela tiden.
Och sen så säger Felicia, Får vi sätta en "bindel" över dina ögon så du inte ser nått?
Så dom gör där och jag måste lyssna på musik så jag inte hör nått,
jag sitter och sjunger och dansar för fullt, och äter winegums.

Dom sätter på mej jackan sen och vi går ut och sätter oss i en bil.
Då har jag bytt ut musiken mot hörselskydd med radio i.
Vi åker ett tag, runt och svängigt.
(Jag ser fortfarande ingenting.)

Till slut kommer vi fram och jag känner på lukten, - Badhus!
Och där va vi, bubbelpoolen väntade på oss! :')

Ååååh, än en gång jag har verkligen världens bästa vänner!!
Tack för ni finns :) :*

Dom sov här inatt iallafall, somna runt 3.
Förutom Erika då, som somna kanske 1 timme innan. hehe.

Idag åkte vi skoter i massor.
I en barnpulka & en bob!

Jag hann även med en liten ridtur på Ekkja! :)


Happyface, öppnar paket ;>
Kolla fler bilder på http://eerikaaxelsson.blogg.se  :)

Kommentarer
Skrivet av: linda

roligt var de (: <3

2010-02-07 / 20:42:59 /
Blogg/Hemsida: http://liindadanielsson.blogg.se/
Skrivet av: mikaela

Ååååh, fan att jag missa det :'< <3

2010-02-09 / 08:36:22 /
Skrivet av: ff

pusspårä :*

2010-02-09 / 15:24:33 /
Skrivet av: ViiKk

tihihihi :*

2010-02-09 / 17:31:07 /

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0