jävlar i havet så trött

japp, det är jag.

Åkte till kstad idag och gjorde i ordning lite i lägenheten,again.
Men ska köpa tvättmaskin på Söndag. <)

Snart så flyttar jag..
Eller, halvflyttar, för ja kommer faktiskt bo hemma också.

Fotboll vare sen idag, det gick som det gick.
Körde iaf hem ifrån Deje.
Och hade Martina med i bilen, åhå som vi/hon babbla.
Nån konstig namnlek bla. körde vi också.

Sen en annan grej så har jag fått min lön för juli månad nu.
Eller, den kommer in den 25 för å va exakt.
Extra cash=inget fel.
Speciellt inte när man jobbat hela sommaren för att få det.
happyface, tror jag :)

Kommentarer
Skrivet av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 / 09:16:16 /
Blogg/Hemsida: http://emmelist.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0