Bloggggg

Blogg jag läser först: För de mesta Tyras.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: DennisM tror ja..


Kändisblogg jag följer:
Fredrik Ljungberg, då & då.


Mest kända bloggare jag sett IRL:
Haha, Ida <) HAHA

Första bloggen jag började följa:
Kissies


Bloggare jag beundrar och varför:
 Tyra, hon verkar så himla skön och go.
 

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Ingen aning.

Då hatar jag att blogga: När jag inte har nått att blogga om.

Då älskar jag att blogga: När jag verkligen har nått att skriva om & när ja publicerar bilderna ja fotat.


Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet:
Ida :))

Kommentarer
Skrivet av: ida eskilsson

haha är jag känd? ;D coolt (H)



hihihih :*

2010-04-23 / 23:33:36 /
Blogg/Hemsida: http://iissies.blogg.se/
Skrivet av: Hanna

Haha fån å me nu iaf <)

2010-04-24 / 08:41:05 /
Blogg/Hemsida: http://snabbahovar.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0