Träning

Kom hem från träningen för inte så länge sen.
Gôtt vare.

Ändå va vi bara 3 st där..
Av 16 från första början..
Sen kom det 1 till som hade med sej en till.
(som inte ens är med och ska träna)
Men vad gör man inte för att det ska bli nån mer på träningen?

Typ alla skyllde ifrån sej på att dom inte hade skjuts,
att dom inte trodde det va nån å bla bla..
Visst. Inte mej det drabbar.
Bara det att själva Vargnatta är om en månad.
Och egentligen är det ju nu vi ska börja träna 2 ggr i veckan.
Men hur stor idé är det när det ändå inte kommer mer än 4 på träningen?
Dessutom.
Så frågade en av tränarna oss alla som tränar för kanske 2 veckor sen,
om vi ville träna på lovet.
Och alla svara jaaa!
Och att det måste vi absolut göra!

Ja men? Kom då på träningarna.

Men vi hade iaf roligt på träningen. :)
Skratta åt ingenting.
Emma fick skrattanfall för nått jag gjorde (som vanligt, haha)
Och vi skratta länge..
Skrattade igenom hela träningen typ.
Men vi gjorde massor för det.
Jo, vi kan ha träning på 4 pers.
Men det är roligare om det kommer fler på träningarna.
Så vi kan "träna ihop oss" så vi blir ett lag..


Kommentarer
Skrivet av: Erika

Jag fråga ngra stycker om dom skulle på träning, men alla svara nej och vet inte osv, så då trodde inte jag att det var någon träning. Ångrar nu att jag inte åkte dit..

2009-12-21 / 18:38:15 /
Blogg/Hemsida: http://eerikaaxelsson.blogg.se/
Skrivet av: ida

nu äre så att vissa hade faktiskt inte skjuts. och det kan du inte skylla på dom för. det kan dom inte rå för ju :) ja vet att jag också sa så men har dom ingen skjuts så har dom ingen, och om det inte gått in i deras hjärna att det va träning så äre liksom skitsamma. det är dom som blir feta. inte vi ;)

2009-12-21 / 18:53:42 /

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0