SNÖ :D

Jag verkligen äälskar att det är snö ute!!
Åååååh!

Snart,snaart kan ja ta ut skotern å åka!!
Dessutom är de det goaste som finns att rida på vintern.
Alldeles vitt och snön som rasar från träden så man tror det är älgar överallt
och ja, att det är vitt ÖVERALLT!! :*

Baktat lussekatter med farmor idag!
Baka också några andra småkakor.
Mums :)

Nu ska jag bara sitta ochj fördriva tiden tills idol börjar..

Och jag ska försöka få lite nya kort på hestarna imorn.(Och när jag rider, i flygande pass på den bästa)
Om inte vädret förstör.. ;>

Vet att bilden är suddig, men jag älskar den ändå :*

Kommentarer
Skrivet av: linnn

tycker oxå att de är väldigt mysigt med snö överallt! åh så mysigt med hästarna i snön oxå! fin bild :)<3

2009-12-05 / 20:17:19 /
Blogg/Hemsida: http://theredeye.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0