Skriv ett <3 annars hatar du mej.

Är det bara jag som stör mej på alla såna "kedje-grejer" ?!
T.ex. en som går nu,
Skriv ett <3 om du vill ha kvar mej som vän 2010.

Hallå? Måste ni ha nån j*vla bekräftelse?
Vadå? Så om inte jag skriver ett <3 betyder det att jag inte vill ha kvar den vännen då?
Eller? Det måste det ju göra?

Och,

Skriv ett <3 annars betyder jag inget för dej.

Okej. So what?! Då betyder du inget då.
Jag själv tkr att det bara är just en "bekräftelse" på att nån kanske bryr sej.
Visst, jag kan känna mej taskig när ja inte skriver det förbannade <3.
Men så tänker jag, om inte den personen fattar att jag inte vill att den ska dö,
ja, men ta reda på det på ett annat sätt än just det.

Det finns så mkt bättre sätt att ta reda på vad folk tycker om en.
Än att folk måste känna sej tvingade att skriva det där <3..



Kommentarer
Skrivet av: mmikaelat

Smaaaaaaaaaart Hanna :)

I agree (Y)

2009-12-14 / 19:55:38 /
Skrivet av: linnn

men de är bara en kul grej, klart man vill ha kvar alla vänner nästa år, men de är bara en kul grej och attse vilka som kommenterar '<3' :)

2009-12-17 / 10:31:31 /
Blogg/Hemsida: http://theredeye.blogg.se/

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0