Simmelisim

Simmat 700 m idag, gött!
Dansat i 3 h idag, kul, faktiskt!
Typ tränat till showen i 2 h idag, behövligt.

Yees.. Nej vet du va, ja är så trött så ja vet inte vad det är...
Dessutom har ja ingenting att göra.. och klockan är 7 !?Hmpf..

Snart är det julafton också..
Tänk va tiden går fort..
Men snart så är det nytt år och då är det bara 1 månad kvar till jag blir 16!!
Gissa om jag ska övningsköra hela tiden då? Haha!!

Hoppas det blir lika go dag imorn som det vart igår och idag..
För då SKA jag slänga mej ut på den bästa hästen och rida låångt!!
Och bara sitta där och njuta av att det finns såna underbara varelser,
och att dom är så otroligt "förstående" fast dom inte ens fattar vad man pratar om?
Fast.. jag tror faktiskt dom fattar vad man säger..
hästen är människans bästa vän!
OCH hunden!
Dom är bättre än människor, så är det bara..


Antonia som tagit bilden.

Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0