En dag kvar!

Åååh, finaly!
bara en dag i skolan kvar.
Och då ska vi se på film hela dgn (y)
Fast först på morgonen blir det att simma klassikern..
Blä.

Vill nog inte veta vad jag har för betyg på allt.
För folk sätter så orättvist så ja vet då inte.
Har flera exempel..
Som t.ex. franskan, där har läraren sagt jag får g, och vi är 2 till i klassen som har franska,
och dom ska få vg? Hmm.. Dessutom gör vi precis samma grejer och arbetar tsm.
Och dom får vg och inte jag?
Fattar't inte riktigt..
Men det är väll för att jag kan säga emot läraren.
Och då blir betyget sämre.
Som på alla andra ämnen,
som det inte får va.

Man ska sätta betygen efter kunskapen inte uppförandet.
Dessutom är det flera lärare som har favoritelever.
Så jävla dåligt.

Pörsken.




gammal bild.
Nyår kmr bli massa bra :*

Kommentarer

Fyll i kommentaruppgifter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0